Gott nytt år!!

Gott nytt år alla, eller för oss iranier Eide Norooz!!
Om några få minuter är det nytt år,1388! Jag vet, lite efter men så är det iaf, förklarar senare för nu ska jag gå och gratta mamma sen ska jag byta om,har nyss duschat och på Norooz(nyår) Ska man vara ren och ha fina kläder, välkommna in våren!!

Så hoppas alla som firar Norooz får ett gott nytt år och en underbar dag, nu ska jag ta och fixa allt. Har precis målat klar alla äggen och förstört också hahahaha:D

Ha det så bra alla så får ni bilder och förklaring sen!!!

Kram


Tipsar också om en underbar tävling hos Hertiginnornaafgefle!
Vill verkligen vinna detta så länkar därför!

Kommentarer
Postat av: Petra

Gott nytt år!



Hoppas att du/ni har haft en härlig dag och en underbar kväll!



Kram Petra!

2009-03-20 @ 19:27:07
URL: http://peplan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: fullt upp :D

2009-03-20 @ 21:02:54
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0