förkyld

Idag kan jag knappt andas, näsan e så galet täppt, usch hatar verkligen o vara förkyld..
Igår så var älsklingen så snäll så han skjutsade ut mig så jag kunde köpa Mc Donalds.
Han sa att man får äta Mc Donalds när man e sjuk så vi håller med honom eller hur? Så slipper jag känna mig som en liten tjockis hahaha:D Gott vare iaf:)
 
Och idag blir det självklart ingen träning, tråkigt nog faktiskt:( Får hoppas man blir frisk till helgen iaf.
Har nog inte så mkt och skriva idag så...inte just nu iaf.

BTW, syrran verkade rätt sur över förra inlägget så fick en arg kommentar, av "anonym" men hahaha finns ingen annan som prata som hon så det var med störst sannorlikhet hon så, Hej hej Syrran:P

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Hehe, just dom två paren är mina allra nyaste!

2009-03-11 @ 17:16:39
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0