Fattig

Åhh idag är ännu en sån där seg lördag då man inte har något att göra.
Kan inte åka på stan,för har inga pengar att köpa kläder för,fika för eller något sådant.
Kan inte gå på bio,inga pengar för det heller,kan inte gå ut,inga pengar för det hellre..
Nej usch vad hemskt det är utan pengar, guuuud vad jag längtar tills jag får ett jobb alltså.
Man e ju sååå sjukt begränsad nu, ska dock få pengar av pappa på Måndag. ska bli kul o träffa honom,var ett himla bra tag sen sist faktiskt.
Så får se vad man hittar på för dem, eller om de också måste gå till räkningar.....

Hatar verkligen att vakna upp på helgen,eller ja,vardagar också för den delen men mest helgerna och bara tänka: Vad fan ska jag göra idag? jag har verkligen inget att göra,varför ska jag då gå upp för.
Idag var verkligen en sådan dag,gick upp och gick ut m hunden kl halv 10 sen gick jag o la mig igen o när ja vaknade så fick ja så sjuuuk ångest,det var knappt värt att gå upp ur sängen alltså. När jag ändå vet att jag inte ska göra ett dugg. Hade man ett jobb hade helgerna blivit mer "värda",man hade liksom sett fram emot att få sova ett par timmar extra...

Måste bara säga en sak,, guuuud vad jag hatar dessa bloggare som skryter om sig själva, seriöst.. det är fan det värsta jag vet. Förstår inte vad de får ut av det,folk gillar inte skrytmånsar(inte jag iaf).
Visst förstår att dem vill försöka låta bättre än andra men hallå...tagga ner ett snäpp vetja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0