Den rätte för Rosing

Just ja,skulle kollat på det idag men blev inte så. Men ska ladda hem det då jag vill se vem som vann Rosing så att säga haha:) Jag håller på Hugo om ja ska vara ärlig,dock är det ju en ålderskillnad mellan dem men det tycker ja inte spelar någon roll. Killen håller dock på Ejjan,, jag tycker bara han är för överdriven på något sätt..Och så gillar jag inte att han kom in i mitten av tävlingen o fick stanna till slutet:P

Så nu gäller det att inte läsa vissa bloggar då ja vet att några följer programet, vill ju inte förstöra spänningen:P

♥Vem hoppades ni på? vem var er favorit under programets gång?♥



Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag hade hoppats på Eijan. Men hugo vann!

Dom är inte ihop idag. Men det förstog man ju. Aldelles för stor ålderskillnad.

Han kan dejta hennes dotter istället :P

2009-04-01 @ 23:34:27
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0