Bellman

Jag har verkligen varit urusel på att uppdatera här men jag ska fixa det jag lovar.
Ska ut o äta m killen o hans familj på Bellman,filébuffe.*mums* Har bokat bord till klockan 7.Så skriver lite senare



Så då var man hemma igen, kom inte ner till klockan sju,vilket var rätt väntat,killen började inte fixa sig försen kl halv sju och hans pappa kom inte hem försen kl 10,sen visar det sig att han inte ska med så då hade vi väntat i onödan, så en grinig Tania åker ner till Bellman,men efter att ha kommit dit så lugnade jag mig iaf.

Buffen var riktigt mysig, bestod av laxfilé,kycklingfilé,fläskfilé och lammytterfilé på köttfronten.
Sen var det potatisgratäng,pommesfrites,friterade potatisklyftor och kall potatissallad samt salladsbuffé och såser.

Åt som sjutton alltså:P Lamm är vanligtvis inget jag gillar men guuud så god den var, helt perfekt tillagad,och potatisgratängen var WOW.
Kan säga att jag är mätt som en gris nu,fattar inte hur jag kunde få i mig all den maten hahaha!
Dock så var servicen lite halvdan och det var nästan helt nedsläkt över den så man såg knappt hur maten såg ut.
Men gott iaf!

La mig på sängen när jag kom hem och så somnade jag hahaha:) Men fick upp runt halv 12 och kollade på Bolt med killen, guuud vilken söt film alltså!

Aja ska sova nu men hörs

Kommentarer
Postat av: Sara

Dagens fråga: Har du joggat ute än i år?

2009-03-28 @ 17:57:45
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0