uppdrag nr 2

Har precis kollat klart på filmen om sommarens äventyr som jag började kolla på igår.
Var helt underbart, blev ju lite avis på de som fick göra det för några år sedan!
*Längtar*

Är lite smått uttråkad nu då det inte finns något att göra,ska nog ta o käka lunch snart,sen blir det en promenad ner till Lögarängen eller bussen ner på stan, för kl 16.00 ska jag ner som praktisernade FH på Powermeet. Blir mitt andra uppdrag som Första Hjälpare. Ska bli skoj,dock trist med detta väder,har slutat regna nu så får hoppas det håller sig, har ju ännu inte fått min jacka så.

Syrran har ännu inte kommit hem med kameran så har ingen möjlighet att lägga upp bilderna från stockholm och alla nya kläder....Ska smsa och kolla när jag får den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0