Tretorn

Åh äntligen hemma! Har varit runt typ överallt och med min träningsvärk så ajjjjjj!
Men det var trevligt:) Åkte till Coop först m mamma och moster,hade sett ett par snygga skor igår som ja tyckte mamma skulle ha så hon köpte dem. Och sen är min moster världens underbaraste:) Hon köpte ett par Tretorn stövlar till mig,hon visste att jag kommer behöva dem nu i slutet av Juli så hon var gullig och köpte dem!

Sen åkte vi vidare till Maxi där jag köpte lunch, 150 g skinka och några valnötter/cashewnötter. Hann inte hem till lunchdags så därav den enkla lunchen:)
Sen åkte vi till Onoff och kollade på lite saker till min moster och sen till Intersport där jag köpte en fleecetröja,måste ha den i slutet av juli,annars hade ja aldrig köpt en fleecetröja:P
Tur att den var på rea, 100kr:D

Ska laga lite mellanmål nu, blir tonfisk med haricovertbönor och rödlök:)
Sen träning!
Intervall och magträning rättare sagt.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kul att du är med i utlottningen! :)

2009-07-19 @ 11:21:24
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0