Resfeber?

Jag har haft så himla mycket att tänka på dessa dagar så ja har inte hunnit  eller orkat uppdatera.
Allt är iaf inköpt nu för resan, vilket känns himla bra:)
Träffade Kajsa nere på stan idag,självklart fick jag gå ner då dessa skitbussar går så konstigt på söndagar....
Kajsa ville iaf till Hälla och kolla en grej så vi tog bussen till Klockartorpet och gick sen ut dit hahaha:D
Trevligt att gå och snacka o så iaf:)
Köpte två nagellack på Kicks, kom på att jag har presentkort där så ja tog båda färgerna ja ville ha:)
Sen prövade jag lite short och tröjor på HM och bestämde mig för att köpa ett par korta svarta  som ja kan ha o sova i på båten. Hittade en übersnygg tröja där också men hade inte så mkt pengar:P

Blev iaf en fika på Maxi och sen träffade vi mamma och syrran på Kappahl så vi kunde åka med dem därifrån.
Trevlig dag:)
Förutom att allt typ blivit helt knas med resan till Lysekil.....Skulle kanske sova hos en som är där nere nu som ja känner,men han ska hem idag så det gick inte. Så då skulle ja ta tåget ner och sitta på bussstationen i Lysekil hela natten. Men sen så sa mamma att pappa kan låna bilen och skjutsa ner mig dit,, fatta 7 timmar i en bil:P Och att syrran o hennes kille kunde följa med,men de ville inte, och H vill inte heller för han tycker det blir konstigt att sitta själv i en bil i typ 7 timmar m pappa haha:)
Men nu håller mamma på och pratar i telefon m sin kompis kusin som bor i Göteborg om inte ja kan sova där och sen ta bussen kl 07.10 på tisdag morgon till Lysekil..haha har många alternativ så får se hur det blir:P

Känner mig jättestressad och har haft ont i magen i några dagar....usch va jobbigt det e:(
Ingen som känner någon o Lysekil som vill ta emot mig en natt nu på måndag?
Åhh varför ska allt vara så jobbigt för???
Har inte ens börjat packa...shit måste göra det nu..men hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0