Packat och klart

Usch nerverna sätter verkligen fart när man packar,börjar nu fatta att jag ska åka iväg.....
Iaf klar med packningen nu, blev ändå inte så mkt som ja hade tänkt..kommer dock säkert inte använda allt ja har med haha:) Typiskt va:P

Just ja,allt löste sig med resan till Lysekil,blir att ta tåget till Göteborg imorn kl 14. Och där hämtar min mammas vännina upp mig,som jag btw aldrig träffat:P Så får jag sova hos henne o hennes familj,sen skjutsar dem mig till bussstationen kl typ 06.30 då jag tar bussen till Lysekil 07.10. 

Kommer alltså inte kunna blogga from imorn runt 13. Men troligtvis kommer min syster eller H  att uppdatera dagligen med dag 1, dag 2 osv. Så jag kan skriva in allt när jag kommer hem på rätt dag, kommer skriva en liten dagbok under resan så:)
Kommer dock mobilblogga en gång innan jag går på båten :)

Nu ska jag träffa min älskling,,kommer sakna honom gryyyymt mycket,,,blir nog en o annan tår:(

Ha det så bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0