Nervöst

Precis kommit hem från gymmet, vart ett helt okej Axelpass faktiskt, dock kör jag inte alls på de vikterna jag brukar haha:)
Var ju trots allt 3 veckor sen sist så jag går på lugnt.
Var ute med H och lekte med hunden först dock.

Innan H hämtade mig satt jag och kollade på en film om det som jag ska göra i slutet av Juli, riiktigt spännande och jag blev riktigt taggad, och nervös:P

Har lite saker kvar att köpa och så innan dess dock....speciellt ett par skor...hm..vet inte riktigt vart jag ska få tag på ett bra par...

Aja sover iaf hemma idag, morsan har redan gått och lagt sig så jag ska sitta uppe och kolla på tv ett tag..
Och dricka lite fullkornsvälling hahaha:D  Ja,jag tycker det är grymt gott:P

Någon som också tycker det?

Ska ta och värma lite nu, trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Förstår att det är lite nervöst, men du kommer att få ett minne för livet! Är faktiskt lite avis:-)

2009-07-03 @ 11:51:22
URL: http://peplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0