Lårdominant träning

Vilket underbart varmt väder vi har här idag! Sommarn kanske börjar komma nu sakta men säkert.

Gick upp kl 07.15 imorse och käkade frukost.
100 g skinka
1 ägg
1 tomat
1 bit gurka
1 bit vattenmelon.

Det är praktiskt taget det jag ätit varje morgon nu, bortsätt från melonen då.


4 timmar senare  blev det mellanmål:
100 g kycklingfärs
1 tomat
1 bit vattenmelon


Inte så gott o käka bara ren kycklingfärs ska jag säga:P

Tränade ben igår,lårdominant.... WOW vilken galen träningsvärk jag har idag alltså,speciellt i stjärten då jag körde utfall för första gången faktiskt:P Dessa dagar har jag kört mycket övningar jag aldrig gjort tidigare. Så det är verkligen ett helt nytt träningsupplägg.
Och inte hjälpte det att jag hade kvar träningsvärken från förra benpasset för några dar sen:P

Skulle åka hem m mamma kl 2 då hon slutade,men så ringer hon o säger att nyckeln har brytits av i låset(!) så jag tar mina inlines och åker till jobbet och sen kör jag cykeln på framdäcket hela vägen till H så den slipper stå på hennes jobb...
Snacka om att jag var död när mamma och jag kom hem!
Ska sticka iväg och handla lite nu och kolla på lite nödvändigheter. Ska sen fixa in alla bilder ja har på datorn,har varit lite seg på den fronten:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0