Heldag med pappa

Åkte och träffade pappa kl 11 och har precis kommit hem nu:)
En hel dag med honom,var riktigt mysigt faktiskt,var runt lite överallt och köpte kläder och saker och käkade lunch och fika.

Morgonen började faktiskt riktigt bra, vaknade av att en kvinna ringde mig och sa att hon var från VLT. Någon hade tipsat henne om att jag ska iväg med ostindiefararen Götheborg (berättar mer om det sen). Hon ville göra en snabb intervju med mig så det blev o svara på lite frågar och berätta om båten.
Sen så skulle jag mail in en bild på mig till henne.

Efter detta var ja på bra humör och kunde inte sova så fixade frukost till H och mig, sömntuta som han e så gick han självklart inte upp:P men han e ju bara för söt när han ligger där o sover!

Cyklade hem och fixade mig och tog bussen ner till hamnen där ja mötte upp pappa och sen åkte vi ner på stan.
Började med en lunch på Hong Kong,oxfilé. Och vilken överraskning jag fick när jag träffade på både Danne och Daniel där:D Riktigt kul att träffa dem,var ju hur länge sen som helst.
Satt iaf och käka m pappa och prata och allt möjligt.
Gick sen till lite skoaffärer och leta skor,ingen lycka där. Så vi gick till Akademi bokhandel där jag köpte en almenacka/dagbok till resan.Köpte också ett par snygga shorts på Nya Thulins. Sen gick vi till Clas Ohlson och köpte hänglås,och sen tog vi bussen till Stenby där vi hyrde en bil, en Audi A4..wooow vad jag älskade den:D Sen åkte vi till biltema, köpte underställ,Team sportia och kolla skor,hitta ett par..tvekade, gick till Ica Maxi, hittade ett par,pappa gillade dem inte,åkte till skokanonen till ett par skor ja lagt undan,men ångra mig. Så vi åkte tillbaka till Team sportia och köpte dem skorna:)
Sen till Max då pappa var hungrig och sen skjutsade han hem mig. Hade en helt toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0