Besviken

Precis ätit frukost och det känns nästan som att den ska komma tillbaka .......Är sjukt nervös nu alltså..
Inge vidare kul att säga hej då till H :( Kommer sakna honom grymt mycket,även fast han i ca1 vecka lovat att vaxa mina ben och axil(han e grym på det) så har han ännu inte gjort det, kul,,när ja åker om några timmar. Så nu är jag rätt förbannad och besviken på honom för den delen...
Mamma ska göra det på mig nu, får se hur mkt vi hinner,,annars får ja väl ta m mig rakhyveln på båten... vilket kommer bli ett helvete då vi knappt har tillgång till mer än ca 6 minuters dusch:P Så H lär få äta upp det här när jag kommer hem det ska ja säga!

Nu e vaxet varmt,,,önska mig lycka till, jag kommer DÖ!!!!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0