12 veckors diet

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera.Har tillbringat hela dagarna till att planera mat.handla mat och sovit typ:P
I måndags började H och jag på en 12 veckors lång diet som innebär regelbunda måltider 6 gånger per dag. Så har haft fullt upp med att stå framför spisen hela dagarna:P
Sover också sjukt mycket då man blir så seg av att inte äta kolhydrater, vilket jag inte alls är van vid att skippa. Så trött blir man.
Men ska hjälpa H och fixa laxen nu men ska skriva lite mer när jag har tid, har bara en dator här nu så kan inte skriva jämt.

Börjat med nytt träningssett nu med dieten och än så länge så har det varit helt okej:)
Dock har ja såå ont i knät idag så att gå på löpbandet var ett rent helvete.
Måste ringa läkaren imorn,,har varit där så himla många gånger pga knät nu så åhhh...börjar bli jobbit...

God natt!

Kommentarer
Postat av: sofiaberggren

Haahh va roligt!=D Sånt är så jobbigt, när man itne kommer på vilken det är. Men ja verkligen sammanträffande:D

2009-07-16 @ 19:23:13
URL: http://sofiaberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0