WOOOOW

Nej nu får jag allt ge mig, hoppade in i duschen efter förra inlägget för att sen krypa i säng med älsklingen.
Men självklart så fastnade jag framför datorn,och läste en intressant blogg/hemsida om en "fitness-tjej" , kikade också runt på olika make-up stilar och hittade massa saker som nu gett mig massa ideer till snygga sminkningar,åhh längtar tills jag får hem sminket och kan börja testa på mig själv och andra:)
Ska ta kort på allt och lägga upp så får jag se vad ni läsare tycker.

Men nog om det nu e klockan helt plötsligt HALV 5,fan vad tiden swichar förbi alltså, helt galet så nu måste jag ta och stänga av datorn och krypa ner under täcket och gosa med älsklingen mig:D
Måste ju upp runt 10-11 så det bli lite sömn för oss,

Sov gott alla,, eller ja,,hoppas ni sover gott:P haha
(Ps. Fick en gullig kommentar här om dagen,av en tjej som tyckte min blogg var kanon och läsa,det var jag inte beredd på att få höra.
Men det gjorde mig riktigt glad. Tack så  mycket! Hoppas flera tycker det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0