Nyttigt

Jag vet,jag har varit dålig på att uppdatera här...vet inte riktigt varför.
Inte orkat kanske..aja igår hände inte så mycket. Åkte med mamma ut till Ikea och köpte lite fina lila vaser och ljusstakar till mig och så passade vi på och köpa tallrikar och skålar då vi får besök på lördag.
Träffade och Sanna och hennes mamma där,ett  tag sen man träffade henne:)
Hon gick iaf med på och bli min försökskanin för allt smink jag köpt:P
Och eftersom mamma och jag skulle till Maxi och Willys och handla så missade jag träningen eftersom det vart så himla sent....Aja, fick iaf mat handlat:P

Köpte bara massa nyttigheter som:
1.6 kg Pangasius filéer(fisk)
1 packet alaska polock(fisk)
5 broccoli huvuden
3 Sharonfrukter
3 kiwin
1 honungsmelon
3 kg apelsin
Linfrön


Så inget onyttigt här inte:P

Så idag så gick jag upp och vägde mig,glömde ju det igår.Gissa vad den stog på?????
64.4 kg:D Jag har gått ner 3,4 kg sen jag började:)
Inte dåligt på en vecka bara, men ja ska inte vänta mig att det ska fortsätta i den här takten.
Det är vanligt att man går ner mycket första veckan sen börjar det jämna ut sig.
Fast jag e ändå glad nu e det bara 9 kg kvar:)

Åkte ner på stan med killen idag,först gick vi till läkaren så jag fick lämna blodprov.
inget allvarligt, sen gick vi till H&M och jag köpte en jättefin tröja för mitt presentkort,198 kr kostade den bara:O
Så nått fick jag köpt idag, hittade inge träningsbyxor där så gick till New Yorker för dem brukar ha billiga, hittade 2 par svarta tajta som satt asbra..men kände att det kanske är dumt att köpa några nu då jag vet att jag iaf inte kommer kunna ha dem om ca 3-4 veckor.
Så får gå i det jag har än så länge.

Sen när vi kom hem så provar jag tröjan igen,ni vet det är ju alltid en annan sak att testa den hemma än i affären.iaf för mig:P
Men jag var nöjd med den:) Satt riktigt fint:)
Och så säger killens morsa att min jacka (den blå på bilderna längre ner) är stor för mig:O
Den satt ju bra förut och nu när hon sa det så stämmer det faktiskt,den har blivit lite stor faktiskt:)
På ett sätt är det ju jättebra för då ser man ju resultat på dieten, men å andra sidan så ÄLSKAR jag den jackan:(
Vill verkligen inte att den ska bli för stor ju:(

Aja mamma fyller ju år imorgon,10 januari så killen,jag,syrra o hennes kille ska köpa en mobil till henne, så åkte ut och kollade på en ikväll. Och hittade den på en gång:)
Så blir och handla den imorn.

Ikväll så vart det god mat och lite ångest över det:P
  Blev kyckling med ungsstek potatis/morötter och bearneissås.
En STOR portion dock,och jag blev sjukt mätt,haha inte van att bli sååå mätt då jag inte äter så hiimlans mycket,utan bara en vanlig portion.Haha jag sombrukar ta mer än 1 portion och lite större är inte så van vid en vanlig portion.
Men nu efter en vecka börjar det kännas helt okej:)
Längtar tills man ser riiiktigt med resultat:)

Var på gymmet och tränade rygg idag med killen,gick rätt bra faktiskt,hann dock inte gå då gymmet stängde.
Men ska ta en promenad imorgon,lördag efter lunchen.

Vi får besök av lite folk som ska äta lunch hos oss så jag får väl tänka på att äta lite mindre än vanligt då det kommer vara svårt att mäta upp hur mycket det blir.



Funderar på att skriva lite tips och så om kost osv.
♥Någon som har några funderingar eller så?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0