Turdag

Idag var en bra dag för mig:)
Gick upp kl 11 och gick ut med hunden sen bar det av till gymmet där jag cykla/gick på löpbandet, det var verkligen välbehövligt.
Känner att min kondition inte alls är den bästa och måste verkligen göra något åt det.
Svetti och trött så gick jag hem som på moln då mina ben knappt kändes:P
Sen så blev det frukost och Våra bästa år (jag vet, inte världens bästa program en tidsfördrift:P)

Efter det vart det ett välbehövligt varmt bad samtidigt som jag satt och lyssnade på musik. Så himla mysigt!!
Hittade en hårinpakning som stog på badkarskanten så jag prövade den då mitt hår har blivit helt knas på sista tiden, helt torrt och livlöst..blää
Mitt hår som var såååå himla fint förut.

Kände också att jag är i stoooort behov av en peeling, vill dock göra det på salong,känns som att det blir riktigt  gjort då.


Aja när håret börjat torka så passade jag på och platta det så det inte blir värsta burret,och gissa vad??
Mitt hår är peeerfekt idag, helt galet, den där hårinpackningen kommer bli min bästa vän:)

Fick något ryck idag och bestämde mig för att sminka mig,jag har såå svårt för eyelinerlinjer, alltså dem blir aldrig bra men idag lyckades jag, hmm verkar vara min lyckodag:)
Det är jättefint nu när det är färdigsminkat men eftersom jag har en skitkamera så blev det inge bra bilder.

Aja ska iväg till Maxi med mamma nu.
Hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0