Topmodel

Nu sitter man hemma hos killen igen och har inge o göra.
 Efter frukosten imorse (½ honungsmelon+1 apelsin+ linfrö) så satt jag och mailade fram och tillbaka med tjejen som sålde sminket. Och sen så ringde syrran och frågade om jag skulle med ut på en promenad med hunden som hon e hundvakt åt.
En jättegullig golden som heter Nike. Så vi gick ut i ca 40 min innan det bar av hemåt för min del och laga mat.
Så idag har jag varit duktig och gått på gymmet och en promenad ute:) Stolt över mig själv.

Blev alaska pollock med min specialkryddning:P och dillris.
Det var sjuukt gått,första gången jag fått den fisken att faktiskt smaka något:)
Sen så testade jag den nya sminkpaletten och jag är sjukt nöjd med den,färgerna sitter som klister så jag behöver ju inte oroa mig för att det ska försvinna när det blir dåligt väder eller svettigt:D

Det sitter såpass bra så efter att jag tagit ett bad så hade inte allt gått bort:P haha

Efter badet blev det självklart Topmodel, gillar den här säsongen riktigt mycket:)
Gillar speciellt Elina och Mckey, dem e så annorlunda liksom.Och otroligt vackra
♥Vilken är er favorit?


Innan jag åkte till killen kollade jag mailen för att kolla om hon med sminket skrivit, och det hade hon. Hon tänkte skicka mig en ny ögonskugga,i blå så jag kunde skicka tillbaka den turkosa men skrev att jag inte orkar skicka fram och tillbaka och betala onödig frakt så hon skickade ett till mail där hon Insisterade på att jag skulle ha den blå OCH jag fick behålla den turkosa:)
Så slutet gott allting gott:) Och jag är en ögonskugga(urläcker btw) rikare!!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-14 @ 12:34:48
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

precis.

men jag är ju helt omöjlig jag klarar inte av att följa ett enda program trotss att jag gillar dom. haha jag ör nog verkligen ingen tv människa:D

2009-01-14 @ 14:10:26
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en fin kväll!

2009-01-14 @ 19:36:37
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: susan

kikar in..



om du nu tittar på topmodelz kan du svara på det här x)



tyckte du att det var rätt tjej som åkte ut igår?

2009-01-14 @ 19:55:57
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: NIKI

analeigh eller vad hon heter är min :)

2009-01-19 @ 14:15:55
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0