Taggad

Nu är man hemma efter en uppiggande promenad och magpass på gymmet!
idag var jag verkligen taggad faktiskt:D
Slängde på mig kläderna och gick iväg till gymmet,lite kyligt ute men den friska luften piggade snabbt upp en. Väl på gymmet märker jag att jag är HELT själv, WOHO!
Jag tycker det är hur skönt som helst, det är så tyst och lugnt. Eller tyst och tyst, musiken spelas ju men bortsett från det!
Kändes också att jag var taggad då jag faktiskt kunde gå mycket fortare än jag brukar göra.


Efter det så körde jag lite mage,ouch vad det tog alltså! Men som sagt, vill man vara fin får man lida pin hahaha:)
Så påvägen hem så var jag riktigt stolt över mig själv. så nu sitter jag här med en kopp kaffe och tar det lite lugnt innan jag ska hoppa in i duschen.
Och som jag alltid säger, jag ska skärpa mig rejält när det gäller träningen och promenader. Måste nog skffa mig en stor skylt där det står "Upp och hoppa tjockis gå ut och gå" på precis framför sängen så att jag så fort jag vaknar ser den och går upp istället för att ligga o dra mig och så blir det inge promenad:P Eller vad säger ni hahaha!


Tävlingen om bloggdesignen är slut, och jag vann självklart INTE den,men men thats life right?


Kommentarer
Postat av: Trixie ♥

Ja verkligen kanon ! :)



Snygg blogg.

2009-01-29 @ 12:17:19
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Riina

snygg blogg

2009-01-29 @ 14:20:19
URL: http://riinas.blogg.se/riina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0