Street

Nej nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera,vet inte varför dock.
Aja men ingenting speciellt har väl hänt...tränat,suttit vid datorn och handlat..tråkigt liv jag vet:P

Idag skulle jag och killen ut till Hälla shopping,,men självklart blev det ju inte av,,,,säger dock inte varför,men men, åkte iaf hem sen och så följde jag med mamma till Hälla istället,så vi kollade runt på skor till mig och jag blir så sur för det finns ingen som e snygg..bara vita skor och jag är trött på det.
Får se om ja hittar någon annan dag.
Vi fick stressa ihjäl oss då ja skulle iväg och dansa idag. Och när jag väl kommer dit så är det inte ens min grupp...:S
Utan dem hade ändrat tiden till kl 18 istället för 17. Gissa om jag blev sur.. men men,kul att se småpojkarna dansa haha, sååå söta:)

Aja fick iaf gå med i en Nybörjar/fortsättningsgrupp,lite jobbigt då jag är ny men sååå sjukt roligt:) Och snacka om att man svettades efter halva passet,var tvungen att gå då för att mamma hämtade mig och så skulle jag ju iväg och gymma.
Så det blev gymmet 1½ timme,bröst och bicepspass,gick himlans bra,tog personbästa i bänkpress och hantelpress och så när jag körde marklyft igår så tog jag personbästa + 2,5 kg:D sååå glad:D

Dock har jag inte gått ner något nu..hmm..rör mig för lite.måste börja komma igång igen men fan motivationen finns ju inte där.
Måste göra något åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0