Sminkshopping :)

Så, vad har hänt idag?
Inget speciellt faktiskt,gick hem till mig efter frukosten och plockade undan lite på rummet och rensade gamla kläder med mamma.
Haha hittade massa kläder som väcker gamla minnen:) Det är nog det enda roliga med att städa, att man hittar saker som får en att minnas. Hittade en blå klänning som får mig att tänka tillbaka på tiden med min då bästa vän Linnea, haha gud vad roligt vi hade alltså....:) Alla våra galna äventyr och idiotiska saker:P
Visst är det härligt att kunna tänka tillbaka på tiden då man var yngre, då man slapp oroa sig för pengar, jobb och allt sånt?
Det var nog den bästa tiden:)

Aja, blev så hungrig av allt så mamma och jag gjorde en riktigt god omellet med champinjoner,tomater,ägg och persilja.
Himla gott om jag själv får säga det,  och inte alls onyttigt,skippade dock dem goda salta kexen mamma åt till:( lite trist men men, vill man gå ner så vill man.
Och inte hjälpte det att det låg ett paket Merci på bordet, mitt framför ögonen på mig, och jag som är världens gottegris.
Kan ni förstå hur sugen jag var eller?
Aja får vänta tills jag börjar se lite resultat så jag kan unna mig något gott en dag.
"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"

Blev iaf träning med killen idag, innan det så tog jag en Alert FX(koffeintablett, då kaffe inte är min starka sida) och en Burn FX(förbränning), idag körde vi på med Bröst/Biceps, körde en ny övning idag, Flyes(brösten) ,och jag kan ju säga att den rog riiiiktigt bra:D
Skulle gå i 30 min efter passet men jag mådde inte alls bra, mådde illa och vart riiktigt varm så tänkte att det nog var bäst och skippa det.
Så jag gick iaf hem till morsan och lagade mat.
Det blev kycklingkebab, dock nyttig sådan,endast 3 g fett per 100 g. Så inget dåligt samvete här inte:) Till det så blev det långkorningt ris,gröna bönor och champinjoner. Och ett glas C-vitamin.

Sen så fick jag skjuts av syrran och hennes killen hit så nu sitter jag hos killen och är överlycklig:)
Varför??
Jo för att tre UNDERBARA ögonskuggor är mina:D För endast 65 kronor tillsammans:)
Bra köp va??
Och som tidigare ögonskugga: VILKA GRYMT LÄCKRA FÄRGER!!!(någon bild e dock suddig jag vet)
Speciellt nu till våren:) Och så fort jag får hem dessa ska jag börja träna "modesmink"
♥Försökskanin någon??
Färgerna är  Glitter Plum  Glitter Dark Blue och Glitter Baby Pink



♥Min favorit är nog den lila, vilken är er favorit??♥
♥Någon som har tips på en snygg sminkning?


Så, nu blir det väl och kika runt lite på olika bloggar, någon som har tips på en blogg som är värd att kika in på???
Länka gärna,tycker jag den är bra stoppar jag in en länk i mitt nästa inlägg.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0