Sista köpet

Jag har varit dålig att uppdatera under dagen jag vet, inte haft ork bara.
Imorse gick jag upp med killen kl 08.45 för att äta frukost och sen åka med honom ner på stan för han hade lektion idag.
Så jag passade på att gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig igen.
Tog knappt 5 minuter sen var jag klar och killen kom dit då han inte hade lektion.

Åkte sen hem och...ja gjorde verkligen ingenting, det är ju så himla tråkigt att inte ha något att göra på dagarna.
Skönt det skulle vara och ha ett jobb så man slipper fundera ut bad man ska göra hela dagarna....
Satt framför datorn lite och sen så åkte vi till min morbror för att hämta äggvita som killen ville ha,problemet är att det bara är företagare som får köpa det, så han hade tur att min morbror hade ett packet i restaurangen.

Sen så käkade vi lunch,,lite knasig lunch kanske men men, det blev iaf 1 burk tonfisk med brocolli och 2 Taco Tubs.
Men det var iaf ätbart:P

Efter maten så satt vi lite framför datorn och sen så blev jag så himla trött så ja la mig och vila ett tag,eller okej..jag sov ett tag:P
Tills killen väcker mig och det är dags att gå till gymmet för 30 min på löpbandet. Snacka om att jag var nyvaken och inte alls taggad. Men men, måste man så måste man ju.
Så det vara bara att pallra sig dit och gå dem 30 minuterna.
När man väl började gå så var det himla skönt faktiskt, men med träningsvärken från gårdagens benpass så var det lite jobbigt i början:P Men lite duktig känner man sig allt!!

Sen så gick jag hem och käkade ris och nötlevergryta och kollade på Top model Säsong 11, lite knas att det är en "man" med och tävlar. Men himla bra att hon står för det hon är och inte tar skit från andra.

Aja så nu sitter jag iaf hos killen och läser lite bloggar,klicka hem en till ögonskugga idag...som vanligt, men det här blir nog min sista på ett tag:D
Med det är en riktigt  dålig bild.

Disco Pink


Aja ska ta och kika runt lite nu sen blir det och krypa ner i sängen med baby.





Frukost: 1 dl Havregrynsgröt m lättmjölk
Lunch: 1 burk tonfisk,2 Taco Tubs, 60 g brocolli
Innan träning: 1 Alert FX + 1 Burn FX
Middag:1 dl kokt ris, nötlevergryta,ruccolasallad,1 paket minitomater.




Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Dom är köpta på doggie.se : )

2009-01-07 @ 23:48:09
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0