Redhead

Jag fattar inte, idag satte jag väckarklockan på 10.30 enda fram till 11.30 men tror ni jag gick upp då?
Nej,jag vaknade och så halvsova jag från ca 10.30 till 11.30 sen somnade jag om när alla alarmen ringt.
Helt galet...
Så killen och jag gick inte upp försen 13.20....Sent jag vet...Så vi skippade frukosten och gick till gymmet och tog en promenad på 30 min. Dock så hade jag så ont i knät när jag vaknade så det var rätt jobbigt att gå..:men men,som sagt:
Vill man vara fin får man lida pin.


Efter gymmet gick jag hem till mig och fixade en brunch ska ja väl säga, bestod av strimlad kycklingfile och en tallrik med körsbärstomater,gurka och ruccola sallad. Och till det 1 glas C-vitamin.
Sen så satte jag mig vid datorn och kollade om jag vunnit tävlingen med goodiebagen om ni kommer ihåg?
Men nä....turen var inte på min sida,så ingen goodiebag för mig.

Trist,men sånt e livet:)
Sen så kom ja på att mina aktioner på tradera håller på att ta slut så det blev och hålla koll på alla dem ett tag. Dem slutade bara någon minut efter varandra så killen fick sitta hemma och lägga bud på några också:P
Dock så förlorade jag dem flesta aktionerna:( trist nog, men vann iaf en..wiie:D
Blev en MINERAL GLITTER DUST i limetonat guld.
Fick den för endast 21 kronor:) Lyckat köp va?
Gillar färgen grymt mycket, och det som är så bra med denna är att den kan användas till såååå mycket, du kan tex ha glittret som ögonskugga, eller blanda det med ditt favoriteyedust, ha det på ditt nagellack, i hårgelén för att få ett gyllene skimmer till festen , eller blanda ihop med din bodylotion för skimmrande hud. Det är bara din fantasi som sätter gränserna.
Själv ska jag nog ha det för att träna lite på fina sminkningar.

Såhär ser den ut:

Läcker färg va?

Ska försöka köpa flera i andra färger denna vecka, får se vad jag hittar.

Nu ska jag iaf laga lite mat, börjar bli riktigt hungrig, sen så går jag hem till killen och sover där.
Kanske skriver något sen..

just ja,, färgade ju håret för några dagar sen i Viva´s Red beech......resultatet??? Jadu,inte som förväntat,jag har för mörkt hår för att det ska ta färg så det blev bara "utväxten"som blev röd....hmm..inte alls lyckat va?
Sen läste jag att man måste avfärga håret först innan jag färgar det rött....haha smart jag är.
Så får väl göra det nästa gång då,antigen blir det rött igen eller i någon Violett färg.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: JENNIFER

väldig läcker färg!

2009-01-05 @ 02:37:07
URL: http://jjjennifers.blogg.se/
Postat av: malin

ååh så fint det äär :D:D:d kram malin

2009-01-05 @ 21:25:53
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0