Mmm...Marabou

Idag har det varit en sån där dag då inget har hänt...men hmm,, det kanske alla mina dagar oftast är:P
Började med att vi gick upp och åt frukost sen åkte vi och hämtade killens mamma från jobbet för att sedan hämta hans mormor och åka och handla.
Hade ju redan varit ute och handlat igår så köpte inget idag,unnade mig bara en Marabou Schweizer nöt såå gott:D
Sen köpte jag en till mamma också snäll som jag är:P

Efteråt så åkte vi och tränade axlar och tricpes och det var verkligen ett bra pass:D
Dock har jag haft ont i knät hela dagen så det sänkte mitt humör lite.
Försökte ringa läkaren imorse men jäävlar vilken kö, orkade inte sitta kvar i luren så.

Sen efter gymmet började vi laga mat, Taco:) Himla gott då jag var superhungrig:)

Så blir det och kolla på Lets Dance också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0