Mjölksyra

Okej vart inte så mycket bloggande igår, mamma fyllde ju år så igår morse, eller okej..lunch då:P så åkte killen och jag ut och köpte den där mobilen till mamma, och sen fick jag skjuts hem.
Mamma var rätt grining för att gästerna som skulle komma först hade sagt att dem kommer kl 2-3 och sen på morgonen ringer dem och säger 12-1. Så förstår att man blir sur då.. aja hjälpte mamma med maten och duka och så sen tog jag och bytte om.
Hade på mig den snygga tröjan från HM som jag köpte.. älskar verkligen färgen på den:)

Sen kommer syrran hem, som vanligt när allt e gjort och så väntar vi på gästerna,, klockan e ju trots allt över 1 då.
Men nej, dem kommer efter klockan 2, hur schysst är det? När vi stressat för att dem ska komma tidigare....sånt där gillar jag inte.
Ja är en sån person som tycker att man ska hålla tiden, hatar folk som är sena, speciellt dem som ALLTID är det.
Aja nog om det, maten var iaf otroligt god,mamma hade hittat nått nytt recept med lax på spenat/cremefraiche bädd, såååå himla gott, och självklart med lätt Creme Fraiche för mig:P Sen gjorde hon nå kycklingfile med unggrillad mango och chili och så. Smakade dock inte de, men såg himla gott ut, och riktigt färgglatt:D Så igår hade jag inte såå himla dåligt samvete av maten då det bara var massa nyttigheter.


För utom när det var fika,hon hade gjort mockarutor,och sjävlklart var jag tvungen att ta en bit, dock en liten då. För jag ÄLSKAR verkligen det:)
Så jag får väl se det som min lilla ätardag igår:P

Mamma blev jätteglad för mobilen, och det kan jag förstå,hennes är verkligen hemsk så.

Efter det så lättade samvetet lite på sig då killen och jag gick till gymmet och gick på löpbandet i 30 minuter och sen cyklade jag 15 minuter, körde med lite intervaller där. Var riktigt skönt att få "cykla av mig" så att säga, när det känns som att man går på moln efter att man hoppat av cykeln:D


Gick iaf hem till killen och tog ett varmt bad tillsammans innan vi käkade lite tacos och kollade på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0