Marint mode

Har ni någonsin vart med om ett sånt där tillfälle då du ser något och din reaktion är bara WOW.
Det finns liksom inget annat att säga än just WOW?
Det fick jag idag när jag gick in på H&M för att kolla efter lite kläder till min lillakusin i Frankrike.
Rakt framför mina ögon uppenbarade sig en helt underbar cardigan,jag tycker iaf det var helt underbart söt.
Den finns i vit och marinblå och kostar bara 298:-
Och eftersom vit inte riktigt är min färg är jag mer sugen på den marinblåa, men den vita var ju lika perfekt den.
Och så kom jag ju på att jag har ett presentkort på H&M,så..hmm det kanske blir och köpa någon av dessa.
Och jag är ju såå lycklig för vårens mode är ju just marint, och eftersom jag är lite av en "båtkläder" typ så har jag ingenting alls emot att butikerna har marinblått,vitt,rött, randig och båtskor. Det är bara ett stor plus för mig:D
Så vad tycker ni om dessa?
De får gärna flytta hem till mig:D


Skor:Top Shop
Cardigan:H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0