Lucky day

Åhh det är verkligen min turdag idag, var ju och handlade med mamma och så på Lindex hittade jag vääärldens sötaste body(lila/svart). Dock var jag osäker på hur det skulle se ut på mig då jag fortfarande har lite mage kvar:P
Men den satt underbart och jag äääälskar den:D
Inte nog med det så hittade jag en urläcker militärgrön tröja som passade mig perfekt,och jag passar underbart bra i den färgen:P

Och båda två köpte jag på REA:D
174,50 :- för båda två!!

OCh inte nog med det,när jag loggar in på min blogg så har jag fått en kommentar där det står Grattis! ...hmm grattis??Undra varför,och så var det en länk i kommentaren.
Och gissa vad:D
Jag har vunnit en tävling och priset var detta läckra svarta armband.
Det är visst min lyckodag idag, första gången EVER som jag vunnit något!!
hmm..kanske skulle köpt en triss??haha:D



Bli medlem-Få gratis presentkort

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söta armband :)

2009-01-24 @ 00:03:12
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0