Lite tur

Nu är jag verkligen uppe för tidigt enligt mig:P
Gick upp klockan 09.15 för ovanlighetens skull:) Anledningen var att jag hittade en sminkplatta med 70 färger på för 149 kr.

Så nu har jag suttit och väntat på att lägga ett bud,ja e en sån som lägger bud i sista minuten så,och tur som jag har så var ja den enda som ens budade på den så den blev min!!!!!För 149 ynka kronor:D Gissa om jag är glad:)
En ögonskuggs palett med 70 färger och en liten spegel.

Såhär ser den ut:

Så himla glad:)
Nej nu ska ja sova en sväng.....


Så, nu e man vaken igen då:P
Åkte iväg en sväng till biltema och willys med killen och köpte tonfisk. Idag börjar mitt nyårslöfte gälla: Gå ner i vikt
Hoppas verkligen jag kommer klara det, vet ju själv hur jag funkar så...skönt att killen gör det samtidigt som mig så det blir lite enklare iaf.
Gick iaf till gymmet idag och tränade axlar och triceps, syrran och hennes kille har skaffat kort på samma gym så träffade dem där idag.

Vart ett helt okej pass iaf, efter gymmet så skulle syrran och hennes kille åka till Maxi så dem fick plocka upp mig så jag kunde följa med och köpa lite kvällssnacks.
Det blev räckor, avakado och Creme fraiche Vitlök.
Det var rätt så gott, brukar inte käka räkor då jag var allergisk när jag var yngre så, är inte sååå himla förtjust i det men det går att äta.


Kollade ju på Twilight igår, den var rätt bra faktiskt, dock så var den vi laddade hem en "bioversion", alltså filmad direkt på bion så det var nästan svartvitt:P
haha, men det gick ju att kolla på och var som sagt bra,bättre än vad jag trott iaf:)
Värd att se om ni ser den i riktig kvalitet:P

Aja ska ta och kolla lite på tv nu..
Go´natt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0