GRRR

Åhh kan man bli mer förbannad,hade en toppenmorgon,gick till gymmet och körde kondition en halv timme och sen tränade jag lite mage och mådde toppen.
När jag kommer hem har jag fått sminkpaletten jag köpte och 4 ögonskuggor. Ni vet den där blåa o lila o två rosa.
Och när jag öppnar paketet blir jag RASANDE,alltså fan, den som skulle vara DARK BLUE den e fanemig mörkturkos och den lila är LJUSLILA, alltså fatta att man blir förbannad.
De stog att färgerna kan diffa lite pga inställningar i datorn, men ingen jävla dator kan ändra hela färgen från blått till trukos,OCH det stog att den var DARKBLUE. Usch att folk kan lura på detta sett.
Skrev tillbaka för att berätta om detta och så nu skulle hon kolla om hon skickat fel färg,och så skickade hon bild på två lila,bla den ja fått och sen en mörkare,och det var den mörkare som jag beställde.

Gud alltså man blir så sur.Förstörde hela morgonen för mig.

Tack och lov så var paletten myyyycket bättre. Slog verkligen mina förväntningar på den. Färgerna är underbara och dem håller ju jättebra:)

Nu ska ja ta och svara på mailen ang ögonskuggorna. Och sen äta frukost.

Hittade en bra sida där man kan få GRATIS mat, hur bra är inte det? Bli medlem och få det du med,går jättesnabbt att få maten.
GRATIS MAT
Andra bra sidor
Gratis makeup
Gratis kläder
Gratis bio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0