God morgon!

God morgon!
Idag var en liten bättre morgon,vaknade inte så sent, gick upp klockan halv tolv och gick ut med hunden en sväng. ISKALLT kan jag ju verkligen säga att det var,usch vad jag hatar vinter.
Och killen som ville att vi skulle ut o gå tiiiiidigt imorse...haha tror ni vi gjorde det?
Aldrig det var ju som sagt iskallt ute,och innan jag gick ut med hunden sa jag åt honom att gå upp innan jag kommer in igen...men tror ni han gjorde det??
Nej han somnade om och sover fortfarande 1½ timme senare.
Så nu har ja suttit och kollat runt lite,kollat mailen,läst bloggar,kollat tradera,läst tidningen.
Finns inte mycket att göra,vet inte riktigt vad man ska göra idag...blir väl bara träning än.
Aja får se när han vaknar då....















65.1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0