Funderare

Jag hatar denna dag alltså...fan allt går bara åt helvete och inget är som det ska.
Alltså...ibland undrar man hur allt hade vart om man tagit en "annan väg" i livet.....
Men det lär man ju aldrig få veta.. och jag är glad för det jag har..Men säg en som inte har tänk samma som mig.
Tänk om man gjort så istället för att göra så osv.....Visst skulle det vara kul att veta.

Och så fattar jag inte att man kan älska någon ena stunden och sedan vara såååå irriterad den andra.
Livet är fullt av olika knasiga saker.. och man kan inte ens förstå hälften av skiten....
Men om man kunde det, hade livet verkligen blivit så mycket bättre?
Då hade man ju inte kunnat lära sig av sina misstag för man hade inte gjort några.
Så ja...livet är bra knasigt.....och det är väl bra det....:P




Btw blev tipsad om två tävlingar  hos Abby & Emma.
Första tävlingen är om en liten present värde 100kr
Andra tävlingen är om ett presentkort hos nelly.se på 100 kr


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul du e med

men står ej du blivit medlem på supergratis :/

www.enlitentax.blogg.se

2009-01-17 @ 15:49:52
Postat av: Katja

Hej!

Du får gärna gå in och rösta på mig på http://juliaberg.blogg.se/2009/january/finalister-i-tavlingen.html#trackback



Bland dom som röstat på mig kommer jag lotta ut ett extrapris! :)

2009-01-17 @ 18:31:02
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0