Frisyrsök!!!

Åhh jag håller på och blir galen!!!
Ska troligtvis ut på fredag och grejen är den att jag har sett en jättefin frisyr som jag vela prova men nu vet jag inte vart jag såg den, vet inte om det var i en tidning eller en blogg eller på tv....hmm...konstigt..
Frisyren är så att man tupperar bara från hårtopparna till typ öronhöjd och resten får vara platt. Så att det blir som ett fluff nertill och platt upptil, och denna tjej som fick frisyren fixad hade lugg...
Hm är det någon som kanske sett detta någonstans???
Ville verkligen veta hur man gjorde den, och jag som har såååå dåligt minne..

Det är typ som dessa frisyrer i en blandning.
Den har längden som bild 2 men är lika platt som bild 1 på övredelen av huvudet. Och volymen nertill är en blandning mellan dessa två,inte lika stor som bild 2 men inte lika lite som bild 1.
Nu har jag fxat till det i PS så ungefår som bild 3 ser frisyren ut. Fast tuperingen är i Bild 1 stil
Är det någon som vet vilken jag menar eller har sett någon annan liknande frisyr så snäll skriv!!!!





Annars har ni tips på någon lätt snygg fest frisyr???
Jag har lite längre än axellångt mellantjockt hår..

Hittade en jättebra guide hur man lockar håret med en platttång!
HÄR


Kommentarer
Postat av: Trixie ♥

wow bra tips på youtubeklippet tackar vi för! :)

2009-01-29 @ 10:22:02
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0