Fattig

Usch idag har vart en sådan dag då man bara suttit och degat typ..hmm
Och så helt plötsligt får jag ett jävla munsår..åhhh vad jag hatar dem,det är verkligen det värsta jag vet.

Igår natt efter att jag skrev mitt sista inlägg så fick jag nått ryck och ställde mig framför spegeln och gick loss på sminket.
Och till min förvåning blev det gaalet snyggt, iaf enligt mig:D
Jag är nog lite grym trots allt, haha nej men skämt åsido, jag sitter hemma hos killen nu och bilderna på sminket ligger kvar i kameran hemma,(ja vad trodde ni,klart jag tog bilder hahaha)
Så dessa kommer nog läggas ut imorgon,och jag måste än en gång säga hur mycket jag älskar min kära sminkpalett.
Helt otroligt hur bra färgerna sitter alltså!!!

Min vän Sanna har varit i Thailand nu i snart två veckor och jag har för mig att hon kommer hem på söndag, då ska jag nog bjuda över henne och försöka fixa någon fin sminkning.
Träning ger ju färdighet eller hur:P

Nej men idag så har det blivit en hel del diskussioner runt jobb med killen, och jobb är ju något jag gärna vill ha just nu.
Och i sommras fick jag sommarjobb på hemtjänsten och efter den månaden fick jag ett vikariat där.
Men efter ett tag sa jag upp mig då jag kände att detta var inget för mig.
Och jag skulle nog kunna få jobb där igen om jag vill,men grejen är ju att hur mycket jag än vill ha ett jobb så vill jag verkligen INTE jobba där. Jag verkligen vantrivdes,kändes bara som helt fel ställe för mig att vara på. Så vill verkligen inte gå tillbaka till det.
Men problemet är ju att vart fan ska man få tag på ett jobb under dessa "svåra" tider??
 Jag ska iaf till en ungdoms träff på arbetsförmedlingen imorgon och så ska jag se om jag kan få aktivitetsstöd tills jag hittar något liksom.
Och jag funderade på att börja plugga vård med killen men nu blev det ändrade planer så jag börjar isf inte förens i höst.
På ett sätt är det ju bra för då kan jag åka till Frankrike utan att ha dåligt samvete för att jag missar skolan!!!:D
Men usch,,,pengarna bara försvinner och inget kommer in på kontot...vad sjutton gör man då?

♥Någon som har några bra tips på lite snabba välförtjänta pengar??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0