Dålig update

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera,, men har inte haft lust för det....Har varit lite upp o ner och så...
Men nu ska jag iaf försöka hålla igång.
Dessa dagar har jag inte gjort så mycket så jag passade på att ladda hem ett Nancy Drew spel. Älskar hennes spel alltså,så himla roliga.För er som inte ver så är det detektivspel och riktigt kluriga ibland:P

Jag som älskar att kolla på CSI var ju bara tvungen att ladda hem CSI: 3 dimensions of murder spelet.
Och jag ÄLSKAR det satt sent in på natten igår och spelade medans min älskling låg i sängen bakom mig och såg sååå mysig ut,så var ju bara tvungen att sluta spela och krypa ner under täcket!

Det har inte vart så bra med träningen alls dessa dagar.
Måste ha sträckt mig i fredags när jag körde rygg för jag har sååå förbannat ont på högersidan,jag ser ut som en 70årig gammal tant när jag ska sätta mig ner eller gå,hehe men får hoppas det går över.

Igår så var det första dagen på streetdancen med Mario som danslärare, det var himla roligt och jag älskar hans energi. Han gör så att blir på bra humör:P
Så jag hoppas jag kan fortsätta dansa om farsan fixar betalningen..*hoppas*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0