Dags att skära ner kanske....

Imorse när jag vaknade så kände jag mig iaf lite bättre,hade bara ont i halsen. Fast låg kvar i sängen till typ 2 hehe
Sen så käkade jag frukost och kollade på Top Model 10. Fanns inte så mycket att göra.

Igår natt när jag satt vid datorn ropade morsan att det stog poliser ute på stora vägen bakom vårt hus och nyfiken som jag är gick jag ut i skogen bakom och satt och kolla vad de gjorde:P
haha
De had stoppat någon bil och tog med sig föraren och en väska och genomsökte hela bilen ,,,Vet dock inte vad det var.
Så idag runt 18 när jag käkade middag innan jag skulle möta killen på gymmet så ser jag blåljus på samma ställe..Så jag går ut, dock smög ja inte i skogen som igårkväll:P
Nu var det massa ambulanser o en brandbil o några polisbilar, och det visade sig att det var en lite mindre bilolycka... haha när man såg att dessa bilar trodde man att det var en stor olycka då det var 3 ambulanser, 2 polisbilar, 1 räddningstjänst och 1 brandbil. Men det vara bara en man som kört in i sidan på en gammal tants bil....lite komiskt att det krävs så många tjänstebilar för något så litet. Snacka om att det inte händer mycket i denna lilla stad. Som igår då var det 4 stycken polisbilar och 8 poliser vid den där bilen....hmm...kanske ska börja tänka om när det gäller att anställa fler poliser va?



Aja är sugen att gå på bio med killen imorn, men får se om det blir något,kanske blir på lördag.
Är iaf sugen på att se 5 filmer:P
Benjamin Buttons otroliga liv
Changeling
Australia
Bröllopsduellen
Yes man


Får dock se vilken vi väljer:P

♥Aja ska ta och kolla runt lite, något tips på en bra blogg jag kan läsa?

Kommentarer
Postat av: jenny

australia är asbra!

och yes man är skitrolig (:

2009-01-16 @ 15:18:04
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0