Dag 2

Självklart att man ska vakna så sent idag igen,,, ställde väckarklockan på 10 men självklart så stängde man  ju av den.
Förstår inte, har börjat bli skitsvårt att gå upp tidigt på mornarna, blir som tidigast typ 12. Måste börja gå upp tidigare och äta frukost runt 10 senast iaf, annars blir det ju så fel med maten. Äter lunch sent och middag ännu senare.....

Aja killen syster hade ringt igår och frågat om killen skulle med och åka skridskor på Råby IP så det blev och ta en promenad dit idag och kolla på när killen,hans syster och syster åkte skridskor,, inte så himlans kul när man själv stod och frös ihjäl och knappt kände sina tår.. var där ca 1,5 timme. Fick sen skjuts till LIDL där jag köpte paprika,keso och kiwi till kvällssnack, inge godis här inte:P
Sen så köpte jag och killen ett varsitt paket kycklingkebab som inte innehöll så mycket onyttigt:)

Efter det så gick vi hem till honom och fixade lite saker och sen gick vi till gymmet för att gå en timme:)
Inte riktigt min grej då jag blev trött i benen efter 30 min men ska man så ska man....jag får vänja mig:D
Går iaf bättre när killen går brevid så man kan prata och så....

Sen så käka vi  kycklingkebab med ris, broccoli Creme fraiche vitlök, välbehövt och gott var det kan jag säga:)

Så nu har vi precis kollat på film Duce Bigalow: European gigoolo, sett den tidigare men fortfarande lika bra, och till det blev det paprika,kiwi och keso.

Blir nog inte mycket mer idag så ska nog bara kika runt lite och så....



Ha en trevlig helg!


Bli medlem

http://www.emailadvert.se/ref.php?user=39698.




Kommentarer
Postat av: rosemary

aight. brukar göra så, dummablogg ^^ gör du då? =)

2009-01-04 @ 00:00:12
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack så mycket :) Din blogg är också väldigt fin måste jag säga.

2009-01-04 @ 00:50:30
URL: http://annagulls.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Vinnaren är nu presenterad på min blogg :)

2009-01-04 @ 16:11:25
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0