Bloggdesign

Jag är verkligen så himla sugen på en ny design på bloggen.
Vet dock inte hur jag ska ha det, och när jag väl kommer på det...hur FAN ska jag göra det:P
Jag förstår mig knappt på något som har med bloggdesigner att göra. Kolla bara på den jag har, en tråkig enkel blogg.
Någon som har några bra tips på vilken färg jag kanske ska ha?? Eller hur banner ska se ut??
Det är bara att komma med förslag,tacksam för allt!
Kanske t.o.m någon som kan göra en läcker blogg?

Jag är sugen på något som tar uppmärksamhet till sig,som ser "glad" ut om ni förstår...

Aja får ta och fundera lite och hoppas ni också kan göra det!!
Och nästa gång jag skriver ett inlägg vill jag ha maaaasssssa förslag:D

Kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0