Vivienne Tam Edition

Nu har ja suttit i evigheter och försökt få den bärbara datorn att få tillbaka internet:S
När ja skrev förra inlägget så hade jag trådlöst men sen två min senare försvann det så kom det aldrig tillbaka,
så jag försökte med nätverkskabel.och tror ni det funkade??
Neej då självklart inte..åhh vad ja hatar min dator alltså,måste vara världens segaste hemskaste dator.
Längtar tills jag får jobb och kan köpa en ny.

Vill gärna ha en sådan där lite "bloggdator" och en som ja kan spela på:)
Är riiktigt sugen på en Hp Mini 1000 Vivienne Tam Edition
Vem tackar nej till denna? Inte jag i alla fall!

Och vad passar bäst med detta?
Jo en matchande mus såklart!  Detta "set" är ju To die for!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0