Prinsessorna

Igår var det som alla vet fettisdagen,vart en semla för mig också men det är inte precis något jag gillar sådär jättemycket!
Mamma hade besök av sin gamla vännina och då gick vi till Läkarmissionen,aldrig vart där så det blev första gången och mot all min förmodan hittade vi en jättefin ljuslampa som man har levande ljus i som vi ska ha på altanen, 55 kr!
Och så små fina snapsglas typ,5 kr styck och de var urgulliga:)
Fast kläder och så skulle jag nog aldrig köpa där,,inte riktigt min grej.

Nu sitter jag iaf och har nyss ätit frukost,kaffe och proteinshake med havregryn i, inget jag gillar men killen övertalade mig att det var bättre att ha havregryn i så det blir mer mättsamt än utan.
Gott var det iaf inte hahaha:) Jag är rätt kräsen med mat så.


Just ja, ingen har väl missat att våran kära kronprinsessa förlovat sig. Så mycket som det har skrivits om det,förstår inte vilken uppståndelse det ska bli bara för det,och inte nog med det så ska hennes bröllop kosta ett par miljoner(!) Bortskämd eller var?
Tycker bara det är onödigt att vara skattepengar ska gå dit för kungen lär ju inte ta det ur egen ficka.
Men men är man kunglig så är man väl det!
Tycker dock det är synd att inte Madeleine blev kronprinssesa,hon skulle passa så mycket bättre då jag tycker hon är mer jordnära och inte så överdrivet "kunglig" vilket jag tycker är bra.

♥Vad tycker ni? Vem passar bäst som kronprinsessa? ♥
♥Victoria eller Madeleine?



Kommentarer
Postat av: arnela

Madeleine utseendemässigt, men när det gäller mognad tar Viktoria priset.

2009-02-25 @ 23:07:06
URL: http://arnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0