Taggad 07.00

Igår kväll hade killen och jag bestämt att vi skulle ta en tidig morgonpromenad kl 07.00 .
Han sa att jag aldrig skulle orka upp då men vi bestämde oss ändå för det.
Så ringde klockan 07.00 imorse och jag gick upp,tvätta ansiktet och gick på toa.
Jag var riktigt taggad på att gå ut faktiskt:D
Men vänta....någonting stämde inte...hm..
Just jag, killen ligger kvar i sängen o halvsover HAN som att JAG inte skulle orka upp haha han var bra rolig.

Så jag puschar på honom:upp och hoppa så går vi! Kom nu!
Tror ni han går upp??
nej han säger att vi ska sova till 9 och gå ut då istället, haha yeah right det tror man ju på..
Aja snäll som jag är så gör jag som han vill..
Men när klockan väl ringer så är jag helt seg...jag hatar att vakna och vara aspigg och sen somna om föra tt gå upp 2 timmar senare, jag blir sååå seg.
Så det blev ingen promenad imorse,istället går vi upp och äter frukost,killen beställer proteinshake o prylar så jag beställer en påse protein jag med innan vi tar och lägger oss i sängen.

Enda till klockan tre låg vi och hade det mysigt:D Det var sååå skönt!!

Så nu ska jag ta och käka lite lunch med killen:)
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0