Stockholms mat

Nu är jag tillbaka hemma hos killen,har precis kollat klart på Top Model.
Och gissa om jag blev förbannad,dem röstar ut Elina som har självförtroendet och behåller Marjorie som knappt kan stå framför en person utan o skaka sönder, seriöst alltså.
Vem fan väljer en nervös,osäker modell framför en självsäker,stark modell?
Nej usch nu vart jag förbannad.
Elina var gaaalet snygg.

Aja jag gick hem tidigare idag för mamma hade varit i Stockhol under dagen med min moster och min kusin så hon hade tagit med sig mat därifrån.
Jag vet, det låter knas,vem fan köper med sig mat från stockholm till Västerås?
haha grejen är den att dem åt på min favoritrestaurang i Stockholm. Eller jag,,restaurang o rastaurang, ett litet matställe helt enkelt.
Där dem serverar persisk mat,det ligger i Akalla.
Det är så himla gott,mamma köpte med sig två sorters nötspett med ris och en underbart god yoghurtsås!
Det var såå mumsigt,har inte ätit det på ja du...snart 3 år tror jag.Så jag vart otroligt glad att mamma tänkte på mig!

Idag blev det ingen träning,vet inte varför.Varken killen eller jag hade lust så.
NU FÅR DET BL SKÄRPNING eller vad säger ni?

Kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0