Playboy

Idag så skulle vi fira killen lite smått med mat och fika hemma hos honom.
Så hans systerm,systerson och systerns kille och mormor kommer och vi käkar mat och så sjääälvklart äter vi tårta!!
För er som inte vet så är tårta min största svaghet, speciellt alla sorters prinssestårtor.
Jag är verkligen seriös,tar jag en bit så finns det inge stopp, vill verkligen bara ha mera:O
Haha, men duktig som jag var blev det bara 1 bit,sen delade killen o ja på en så. 1½ för att vara exakt.

Under kvällen hände det inte så mycket, satt och spelade och sen så laddade vi ner
The house Bunny, helt okej film faktiskt.
Handlar om en tjej som blir adopterad till The Playboy Mansion(vilken dröm eller vad)
och sen blir hon utkastad och blir husmor hos  studentföreningen ZETA.

Min högsta önskan är att få bli en Playboy Bunny...lååååångsökt, vet att jag inte alls har en chans men drömma kan man alltid göra!!!
Jag avgudar Hef, verkligen och jag älskar Kendra,jag tycker hon är så gaaalet vacker så det är sjuuukt!!
Jag gillar hennes "sportiga" look,att hon är så galen och utflippad ibland. Och hennes stil är underbar och kroppen är WOOOOOW!!!!





Och just ja, har hört lite om att vissa tror att jag gillar Kissie, jag kan ju säga såhär, jag gillar henne inte alls, tycker hon är lite väääl mycket fjortis och falsk ibland. MEN jag kan inte säga att jag hatar henne då jag inte känner henne.
Så för er som tror att jag älskar henne, GLÖM DET hahaha:D

Kommentarer
Postat av: Niina

Ja, hon är ju för HEEET alltså! =)

2009-02-17 @ 22:27:39
URL: http://replaymaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0