Snön är tillbaka

Det var så mysigt när jag vaknade imorse kl 9, det hade snöat hela natten så det var ett tjoockt snötäcke på marken.
Så himla fint ute alltså,men vi gick och la oss igen till 13 och så åt vi frukost & tog hunden på en promenad i snön,han e helt galen i snö, det bästa han vet:D
Tog lite bilder som jag ska lägga ut sen.

Men det känns helt knas att det är sååå mycket snö i februari,för man är inte vad vid det.
Det har ju inte varit det de senaste åren så.Tror nog sommaren kommer bli sen iår.

Men,vi får njuta av snön så länge den finns kvar eller hur???

Nu har jag iaf druckit en proteinshake med Exotic smak. Fick hem det i fredags,åh det är så grymt gott:)
Så nu tänkte jag bara kika runt lite sen kolla på en film som börjar snart.

Någon mer som har snö hos sig???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0