Sniglar,delikatess?

Så,hade tänkt skriva tidigare idag men har haft så mycket att göra.
Imorse gick jag ut med hunden och herregud vilken sol det var,kändes nästan som vår:) För mig är det inte vår försen snön e borta hehe:)

Sen så skulle jag ner på  stan så ringer pappa och kollar om han kan följa med men han kan inte....så jag ringer mamma och kollar om vi kan åka när hon slutat.
Så hon hämtade mig kl14 och så åkte vi hem och hämtade mitt Cv för att Guldfynd ville ha det.
Sen så bar det av till frisören som Sanna praktiserar på för mamma skulle klippa sig, och hon fixade min lugg lite också.
Den börjar bli sjukt risig,så vi bestämde att jag ska komma till henne om några veckor.
Behöver verkligen ändra lite på frisyren.

Åkte sen in till stan och besökte Guldfynd och passade sedan på att köpa killens present när vi var nere.

Hittade också en grymt snygg svart lång klänning på New Yorker och fina skor på Skopunkten, här nedan.


Sen åkte vi till Maxi där vi handlade lite gott,och lyssna här!!
Jag köpte SNIGLAR(?) hmm varför undrar nog många.Jo det gör jag med:P
Haha nej men dem kostade bara 5 kr paketet så tänkte att man lika gärna kunde testa det när det ändå var så billigt.
Man kan inte säga att man inte gillar det försen man testat det eller hur???
Haha så imorgon när killen fyller år så blir förrätten Vinbärssniglar med vitlökssmör.
Kommer sjävklart skriva om hur det smakade och så sen:P
♥NÅGON SOM ÄTIT SNIGLAR FÖRR?


Gick och tränade en snabbis vid 21-21.30,sent jag vet,men kom inte hem försen typ 7 och skulle äta o så.
Blev ett skitpass,hade jätteont i axeln så alla bröstövningar gick åt helvete. Vaderna gick det dock bra med...åh snacka mjölksyra:P

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch för sniglar.....inte för att jag ätit några men det lockar inte alls. Ska bli spännande och höra vad du tycker om det. Bra gjort att våga testa!

2009-02-10 @ 20:41:08
URL: http://peplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0