Galen fredag

Så,nu ska jag nog ta och berätta lite om helgen:)
I fredags skulle vi ju fira killen och allt var planerat.
Men sjävklart så sket det sig,så det blev ingen bowling på kvällen efter middagen.
Så vi gick iaf och käkade kinabuffe med sushi också och jag älskar verkligen sushi,så det var galet gott. Åt tills jag knappt kunde gå:)

Sen  kom dem som jobbade där och sjöng för killen och bjöd på  dessert och så.
Eftersom det inte blev bowling så skulle vi hem efteråt, men killen syster ringde och sa att hon kunde få in oss på Oliwer Twist där Björn Rosenström skulle spela:)
Så vi gick dit och Camillas(syster) kompis hade köpt en flaska champange som han bjöd på. Vi hade grymt trevligt och killen lev bjuden på shots och grejer. stackare som inte druckit på evigheter:P Men det är en annan historia hahaha:)

Två timmar senare var det dags bör Björn att entra scenen och det var fullt drag på dansgolvet.
Fixade en lite present till killen också,Björn själv grattade  honom och bad honom komma,men sjävklart så hörde inte han det. Men jag gick iaf och tackade honom för att han hade gjort detta och så fick jag en kram OCH en puss på kinden:D
Wiie! det var inte dåligt:)
haha sen ville iaf killen träffa honom och tacka honom så vi gick och snackade med honom vid försäljningsbordet och killen tog en napp(?) som han fick en autograf på som han sen gav till mig, hmmmm en napp?? Är det något han vill säga mig??
haha nej skämt åsido,kvällen skred på och vi hade sjukt roligt,träffade på en gammal skolkompis och en jättetrevlig tjej:)

Helt plötsligt var vi dem sista kvar och var tvugna och gå vid stägning,och då var man ju inte liiite rund under fötterna,...mest var det killen som var lite off:P

haha fyfan,jag har aldrig sett honom så onykter förut..haha och så skämdes han galet mycket när mamma kom och hämta oss,(Tack kära mamma som var vaken till 02.30 för att hämta oss.) Hacke satt och bad om ursäkt för att han var full och det var såååå gulligt:)

Vad som hände när han klev ur bilen och allt efter det ska jag nog inte berätta om... men jag kan säga att jag fick mig ett gott skratt den natten hahahaha och att jag fick ta hand om honom:)

Det roliga var att jag vaknade kl 9 på lördagen,utan killen bredvid mig,han låg inne hos sin mamma. haha han hade gått i sömnen och lagt sig i fel säng:P
Men jag gick upp, gick ut med hunden,diskade och gick o la mig igen till kl 12.30 då jag gick upp o bäddade och gick hem då Sanna fyllde 19 år i fredags(Grattis!!) så det vart lite kalas hos henne. Innan det så gick mamma,syrran,hennes kille o ja på stan för att köpa en present,jag kan ju säga att ja inte alls mådde bra.
Mådde så galet illa,så det vart en Mc chicken Jr och strips på Mcdonalds.
Bakiskäk??

Killen låg fortfarande när kl var 5 så mamma o ja åkte o handlade lite Pommes frites och sallad  till killen så vi kunde äta hemmagjord kebabtallrik.Så,hej då dieten den här helgen.
Men det var värt det,så sjukt kul som vi hade:D


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Tania!

Hoppas att du haft en bra helg!

Vi får snart planera in att ses tycker jag. Var en sväng i V-ås i fredags kväll. Hade innebandy turnering med jobbet. Tänkte på dig, men tänkte att du har säkert fullt upp. Har börjat jobba 2-3 dar/vecka i Sala, så vi skulle ju kunna ta det någon eftermiddag/kväll efter mitt jobb.

Ha en skön söndag!

2009-02-08 @ 09:56:10
URL: http://peplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0