Björn Axén

Igår kväll så var vi bjudna på middag hos killen syster då henens son fyller år idag. Så det blev mat,vin och tårta.
Och självklart massa prat,riktigt trevligt tycker jag.
Inte ofta man är borta hos folk så det är alltid kul att träffa andra:)
Runt 11-12 så åkte killen,hans far och mormor hem så jag stannade kvar och hans mamma med.
Satt och pratade lite med F(systerns kompis) medans C(systern) pratade med sin mamma,hade det såååå sjukt trevligt:)
Och riktigt roligt var det faktiskt,,,hahaha,av någon konstig anledning frågade killen syster om jag var med barn(?)konstig fråga men enda.
Jag trodde hon var ironisk så jag svarade ja på ett,enligt mig, ironiskt sätt.
Men hon o killen mamma tog det seriöst ,jag har aldrig i hela mitt liv sett ett sådant asiktsuttryck som jag såg på dem två..
Hahaha F och jag höll på och skratta ihjäl oss hahaha det var så roligt:D
Dock tog det en liten stund att förklara att det bara var oseriöst och inte alls sant.
Så fick jag ju veta anledningen till varför hon trodde det,för att jag tackade nej till vin två gånger när vi kom, MEN enda drack ja några glas där men det hade hon inte lagt märket till...
Ojojoj,ja glömer aldrig deras ansikten:D
Något i den här stilen nedan:D


Aja nog om det,idag hämtade mamma mig från Hacke så åkte vi hem så jag kunde fixa mig sen bar det av ner på stan.
Hittade en jättesöt BH i beiget(stort behov av det) då jag inte alls har någon ljust bh så mamma var så snäll att hon köpte den åt mig. Gulligt va?

Sen så åkte vi ut till Hälla och kikade lite på Onoff, där så hittade vi två locktänger.
Björn Axèn Curling Iron 25 och Björn Axèn Curling Iron 32, var lite osäker på vilken jag ville ha. Stora eller lite mindre lockar, men tillslut bestämde jag mig för 25:an så kära mamma köpte den till mig!!
Så nu är jag lycklig ägare av Bjön Axèns locktång,så nu kan jag äntligen locka håret och slippa krångla med platttången för att få lockar!
Jag har dock bara hunnit prova den 1 gång men jag tycker att den var riktigt bra,lite seg då det är första gången den sätts på men guuud vilka fina lockar!!!
Det som är så himla bra med den är att man ser när den har blivit varm för då lyser displayen grönt och jag hatar verkligen när man kommer åt knappsatsen så den stängs av,men med den här kommer det aldrig hända då den har knapplås.
Är du den personen som ofta har så bråttom att du glömmer locktången på när du går ut?? Oroa dig inte för den här har en automatisk avstängning efter 20-60 min allt beroende på hur du ställer in den.

OBH Nordica Björn Axén Curling Iron 25 mm







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0