Mysig helg

Usch vad dåligt jag har uppdaterat i helgen,det måste det bli skärpning på.
Träffade min kära far i Fredags,vilket jag inte gör så himla ofta tyvärr:(
Han hämtade upp mig hos killen sen åkte vi runt och handla mat osv sen blev det en god lunch innan det bar av hemåt då jag var tvungen att fixa mig innan vi åkte på After Worken på BMB.

Hade på mig min nya lila/svarta Body och en svart hög kjol!
Självklart så stog jag också och velade vilken frisyr jag skulle ha så smink och hår tog minst 1 timme...suck typiskt mig:P
Jag vart iaf sååå nöjd med min sminkning!!!

Killen hämtade upp mig , syrran o hennes kille för att möta upp mamma och hennes två vänner där.
Väl där var det himlans mycket folk men inte konstigt då det var duojag som spelade!
Dem e grymt bra alltså, och sångaren ser ju inte allt för dum ut;)
Haha
Mamma o hennes kompisar åkte hem tidigt men killen ville stanna kvar så vi var kvar ett tag till och dansade(ovanligt att killen gör det:P) haha men det var himla kul!
Sen åkte vi hem och tog det lugnt bara. Första gången jag hamnade  på en vimmelbild också:Pwiie:Dhahaha

På lördagen hände inte så mycket,,vi tränade en sväng,jag körde ben, fick personbästa i benpress:D Höjde mitt personbästa med 5 kg!!!
Sen så gick jag hem till mig,killen var bjuden på middag hos oss men,,ja,,,så blev det ju inte...
Så jag fick äta själv hemma med mamma men det var mysigt ändå!
Sen käkade vi Carte dore jordgubb/vanilj, ååhhhhh vad god den är,jag lovar jag skulle kunna äta upp hela paketet själv!!!
Kollade också på Miss Secret Agent och sen så skyndade jag mig till killen för att hinna se 2an också.Aldrig sett 2an så det var kul!

Hann också se en liten snutt av Edward Scissorhand, är det någon mer än jag som tycker han e sååå söt!
Men inte undra på,Johnny Depp brukar ju vara det:P

Kommentarer
Postat av: mimmie

fan va nice blogg :D

2009-02-02 @ 20:50:34
URL: http://mimmiehofwimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0