Liv som en TV-serie

Igår kväll..och kvällen innan det,...och kvällen innan det för den delen:P så satt killen och jag och kollade på alla avsnitt av How i met your mother,både säsong 3 och 4. Stort fan av detta kan jag ju säga!!
Så himla bra serie så det är sjukt,och man skrattar MINST 3 gånger genom ett avsnitt haha
Så vi har suttit fastklistrade framför dataskärmen 3 nätter i rad nu.
But its sooo worth it!!

En fråga jag tänkte ställe er läsare
OM NI FICK VÄLJA VILKEN TV SERIE SOM HELST SOM ERT LIV SKULLE VARA SOM, VILKEN SKULLE DET VARA OCH VARFÖR?

Jag skulle lätta välja How i met your mother(självklart),för det gänget har en så skön vänskap och närhet till varandra och dem är så öppna och åhh vad jag älskar dem!!!!De är ett så sjukt glatt gäng.
Min absoluta favorit är snyggen Barney alltså hans karaktär gör honom snygg,det bara är så!
Älskar hans uttryck som It's going to be legen- wait for it dairy!  och Suit up hehe så söt!
FInns något avsnitt där han säger med babyröst: Then the bad feelings will go byebye och vinkar samtidigt.. alltså hahaha finns inget sötare:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0