Perfekt hår

www.skellefteatjejer.blogg.se har en tävling i samband med
 www.rapunzelofsweden.se där de lottar ut ett startpaket med löshår i äkta remy. Jag vill vinna för att jag är så himla trött på mitt hår,förut var det tjockt och vågigt och hur fint som helst. Nu helt plötslig bara ligger det platt och tunt..Jag har länge funderat på löshår men ekonomin tillåter inte det. Men nu har jag chansen att för en gångs skull bli nöjd över mitt hår, och inte stå och svära över hur hemskt det ser ut när man ska någonstans..Och nu när jag har nått mitt delmål med min viktnedgång(63 kg= -6 kg) så skulle detta vara den bästa "moroten""

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hej! Nej jag har inte glömt, jag har dock varit hos min pojkvän en vecka och sedan i Sthlm så jag har inte kommit åt armbandet :) Det ligger dock i ett kuvert redan så det ska bara läggas på lådan! :) Ursäkta att du fått vänta men jag är tyvärr väldigt sällan hemma numera! :)



Jag fixar det imorgon! :) Kram på dig! :)

2009-02-02 @ 19:33:09
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0