Utemat

Så idag (onsdag) så har vi faktiskt inte alls gjort så himla mycket,bara tagit det lugnt.
Suttit och spelat lite,var såå himla länge sen jag gjorde det:)

Och idag gjorde vi faktiskt något vi ALDRIG brukar göra, vi satte oss och fikade tillsammans killen och ja,,haha låter lite knas men inte ofta det händer med oss så:)
Tog en kopp kaffe och lite Scwartzwald tårta som blev över från igår,såå himla gott,skulle kunna äta upp en hel själv..kalla mig tjockis,men det e fan gott:D

Senare så åkte vi och köpte en Kebabrulle och en pizza med oxfile och gorgonzola, och j***vlar vad gott det var!
Det var sjukt länge sen vi åt riktig skräpmat så,det var behövligt:P

För er som inte vet så var det tänkt att vi skulle laga till lite sniglar (haha vad sjukt det låter:P) och äta det på killens födelsedag,men det blev inte av så vi skulle göra det idag.
Men killen vågade inte "fegis" så det blev inga idag heller.
men han har lovat mig att vi ska äta det på fredag och då ska han fan hålla det!!!
Så ni ska få eran lilla recenssion om hur sniglarna smakade:P
Haha måste nästan förberada mig mentalt för det:P




Blev en 30 min promenad på gymmet ikväll efter utematen:P Få bort ångesten lite haha:)

Kommentarer
Postat av: shoebox

Vad har hon nu gjort då?

2009-02-12 @ 16:51:30
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Marielle

Tack sötnos. :-) Paketet ligger nu i lådan här hos mig och kommer förhoppningsvis vara hos dig imorgon eller måndag :-) Många kramar!

2009-02-12 @ 17:17:55
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0